Antoni Dudek Antoni Dudek
4048
BLOG

Odpowiedź Senatora Bogdana Klicha

Antoni Dudek Antoni Dudek Polityka Obserwuj notkę 22

W dniu 18 grudnia 2015 r. wystosowałem list otwarty do Senatora Bogdana Klicha. Pan Senator nie udzielił mi na niego publicznej odpowiedzi, a jedynie przesłał na mój adres list, którego treść czuję się zobowiązany opublikować i zamieszczam powyżej. Z jego treści wynika, że Pan Senator stanowczo zaprzecza jakoby jako minister nadzorujący pracę wojskowych służb specjalnych wywierał presję na ś.p. Prezesa IPN Janusza Kurtykę w sprawie ponownego włączenia do tzw. zbioru zastrzeżonego Instytutu wcześniej odtajnionych materiałów wojskowych służb specjalnych z czasów PRL. Co więcej twierdzi, że „wielokrotnie wnioskował do Prezesa IPN o zdjęcie klauzuli tajności z akt przechowywanych w tym zbiorze i przeniesienie ich do zbioru otwartego”. Nietrudno zauważyć, że informacje podane w tym liście stoją w rażącej sprzeczności z tym co mówił na ten temat w wywiadzie dla portalu wpolityce.pl Pan Piotr Woyciechowski, a co spowodowało wystosowanie przeze mnie listu otwartego. Dlatego zaskakuje mnie, że Pan Senator dostrzega niestosowność mojego pytania o rzekome naciski wobec Prezesa Kurtyki, a nie informuje o krokach jakie zamierza podjąć wobec zarzutów ze strony Pana Piotra Woyciechowskiego.

 

 

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka